jan 03

Vizipók, csodapók

A tavalyi télből kiindulva, nem bízok semmit sem a véletlenre, már gumizom a jól bevált Dunlop Wintersportokat, a gyengébb napokra, és jövő héten felkerülnek a fehér felnikre a Hakkapeliták is arra az esetre ha valóban lenne hó.

Na de nem is ez a post lényege, hanem hogy az idei kamerás felvételek több okból is felejthetősek voltak, többek között a fény, az állvány hiánya és egyéb okok miatt is. Most gondoskodtam arról hogy legyenek rendes körülmények és én is lássak előre , mikor a fákat világítom :) Köszi Sankó és Csöpi a segítséget, majd alkalomadtán meghálálom :) Egyébként az izzók és a lámpák is teljesen E szabványosak, a két nagyobbik VW lámpa a másik kettő BMW távfény.

 

Persze a bekötés itt sem volt egyszerű, úgy gondoltuk, hogy a lámpát a gyári ködlámpa kapcsolóra kötjük rá, ami persze benne is votl a kocsiban, viszont csak az, ugyanis a mitsubishi által kiadott kb 1000 oldalas elektronikai leírásból kiderült, hogy ezt csak a VR-4-be szerelték be a többi modellben csak a helye van meg. Csodás mi??? Sebaj, gyorsan bekábeleztük bontottunk két 20 A-es relét egy eclipseből és bekötöttük. Igen ám, de a két középső izzó nem akart működni, nem lrtettük mit lehet, amíg szé nem szedtük. Első kötésnél Csöpi véletlen félre kötötte a relét, ezért a próba H1-es izzókat sikerül ki is égetni. Semmi gond H1 csere és már megy is mind a 4 lámpa.

 

 

 

Megosztom!PrintFacebookTwitterGoogle BookmarksLinkedInLiveMySpaceRSSTumblrAdd to favorites

Vélemény, hozzászólás?