máj 28

Új bárány

Mint az előző posztomban is írtam sikerült egy “új” bárányt terelni az akolba. Egy Toyota Starlet S-t. Ezzel a lendülettel a napi használatot át is vette a Galanttól, így az végre lassan tényleg a megszépülés felé veheti az irányt. Az újonc Starlet S EP71 néven 710 kilóval és 55KW-al (forglami szerint) 1985-ben látta meg a napvilágot Japánban. 1.3-as karburátoros, nagytestvére Starlet SI EP71 1.3 injektoros Turbo modell volt, mindkettő 2E motorkóddal.

11054_10201030271903008_389044639_n
EP71 S

ep71turboon5
EP71 Si

Elég kalandos úton került hozzánk, kezdve a rendszám rendőrségi lefogalalásától az okányirodához kerülésén át, az állami bürokrácia útvesztőjéig. A veterán biztosítás kötése a kedvezmenyesbiztositas.hu oldalon keresztül történt, mely már A00-ban is igen kedvező. Ezután az autó minimális rendbeszedése és műszaki vizsgáztatása következett.

Mivel az autó 55.000 Ft-ért került hozzám nem voltak illúzióim az állapotával kapcsolatban, ehhez képest nincs horror állapotban. Törődést azért igényel, nem is keveset. Vannak hiányosságok, hátsó toronyszilenetet kell, cserélni, minden szűrőt kicseréltem, olajat kell cserélni (az új olaj szűrő ekkor kerül be), állítottam a gyújtáson (még mindig nem tökéletes), megjavítottam az elektromos tetőablak záródásást (egy okos mester rosszul rakta össze a kapcsolót), és lakatolni való is akad rajta.

Eddig kb. 400-410 km-t tett meg hibamentesen, remélem sokáig így is marad és lesz egy kis fogyasztású városi kis méregzsákom. A többi képet az albumban megtaláljátok :)

Megosztom!PrintFacebookTwitterGoogle BookmarksLinkedInLiveMySpaceRSSTumblrAdd to favorites

Vélemény, hozzászólás?