Na az utóbbi időben nem nagyon írtam, a Galant projekt első fázisával voltam/voltunk elfoglalva. Megfelelő közlekedős igás lovat kellett találni. Daihatsu Charade volt a terv, de hát ember tervez, Isten végez, Toyota Starlet S lett belőle.
A kocsi hozzám kerülése is egy komoly sztori, erről majd később külön poszt lesz.
Idő közben visszakerültek hozzám az NGK Iridium IX szettem, amit vissza is tekertem a helyükre. Már hidegen is azonnal érezhető volt, hogy egyenletesebben és simábban jár, mint a helyükre ideiglenesen a a tavalyi hidegindítási hibakor berakott Bosch szett.
Na ha már egy relatív keveset futott szettet kiszedtem a Galantból, megnéztem milyen állapotban vannak. Egész jól néztek ki, így hát összehasonlítottam a Starletben lévőkkel. Mivel a Starletet most vettük, ezért csak a szűrőket cseréltem eddig. Mivel azok gyalázatos állapotban voltak, nem voltak illúzióim a gyertyák állapotával sem.
Be is igazolódott, elég rendesen el voltak kopva. Így az NGK BPR6-ok kiugrottak a Starletből a Bosch szett pedig beugrott a helyükre. Az eredmény itt sem maradt el, simább járás, valószínűleg némi teljesítmény javulás is tapasztalható lesz.