Ez az első Galantos posztom, ezért a kis leírás kéne miről is lesz itt szó!
Először is a kocsim építésének fázisait lehet majd itt látni illetve régi sztorikat olvasni ami, korábban történt meg velünk.Valamint tapasztalatokat osztok meg a felhasznált alkatrészekkel olajokkal benzinnel stb.
Na lényeg a lényeg ma szeptember 24-én volt az autó forgalomba helyezésének 20. évfordulója, Ezt az autó azzal ünnepelte, hogy a motor tetején a szelepdekni a vezérmű felőli oldalon, kettérepedt. Na mondhatom szép kis szülinap
Semmi gond, szereztünk másik szelepdeknit, fel is pattintottuk, de mivel az gyárilag kicsit meg volt tekeredve, az sem bírta a feszültséget. Annyi baj legyen lekaptuk haverom álló félig meddig összerakott Evo motorjáról felpattintottuk, és már kész is. Most tezstelési fázis jön köpi-e az olajat a tömítésnél, de úgy néz ki eddig jó