Elég régen posztoltam már, egyrészt a rengeteg meló matt, másrészt kicsit sokkolt az elmúlt hetek sorozatos csapása a Galant projektben. Ott hagytuk abba, hogy vajon mi lehet a tankkal?
Jó hír: nem a tank repedt, vagy lyukas.
Rossz hír: az AC nyomóágának merev csövet repedt ketté és a benzin kb. 40-60%-át nyomta a nagyvilágba. Képet nem csináltunk de egy másik képen bekarikáztam hol fáradt meg az anyag.
Semmi gond szedjük szét! A tank levétele egyszerű mint a pofon, aknán alámész 6 csavar + a csöveket kell leszedni és boldogság … lenne!
Igenám, de gyakorlatilag egy anyaggá rohadt össze a tank a sapkával, ezt sikerült is fél éjszaka drótkefélés és rozsdaoldózás után felfedezni. Jön a barátom (nem nem a flex), hanem a hidegvágó és a kalapács. Sikerült is leütni a csavarokat persze szar helyen. Semmi gond Fecónál kis fúrás faragás kalapálás és tank mosás után már új helyre beépíthető (hét azért nem sikerült a hidegvágózás után az összeszerelésre TÜV-ös megoldást találni). Na de, ha már megbontottuk a tankot, akkor kapott egy nagyobb teljesítményű AC pumpát is , így ezzel már nem lesz gond a későbbi turbósításkor.
Miután az AC a végleges helyét elfoglalta a konzolon, következett a tank festése, mert hát csak ne rozsdásan rakjuk vissza, ha már letakarítottuk. Kapott egy kis fekete festéket, és pattintottuk is vissza. Tehát a nagy felújításkor (ami persze mindig csúszik az ilyen hülyeségek miatt) már ezzel sem kell törődni.
Hibalista: még nincs üzemagyag szint jelzőm, mert a drótkefélés közben eltéptünk egy kábelt, de sem időm se kedvem nincs megcsinálni, legalább mindig rátankolok