Eléggé elegem lett már abból hogy mióta újra műszakit kapott a kocsi nem ment a bal egyben a központi zár, és a riasztó. Igen sok mindent kihoz az emberből egy tisztességes párkapcsolat. Eddig ugye kb. egyedül használtam a kocsit, és nem zavart egyáltalán, magamnak nyitom zárom az ajtót, ha meg többen mentünk akkor a jobb egy kinyitotta az összeset. De mióta itt a párom egyre kényelmetlenebb lett, gondoltam a végére járok a dolognak.
Úgy is tettem, a központi zárta 2 hete javítottam, összesen annyi baja volt, hogy központihoz csatlakozó aljzatban az egyik (test) saru el volt korrodálva és letört a kábel. Persze erre az ünnepek közt kellett időt szakítani, nehogy már eg bolt is nyitva legyen ahol egy 5 forintos sarut lehet venni. Még szerencse, hogy Dzsanni kisegített így másnak már csak le kellett préselni és visszadugni. Újrasaruztam és már vidáman nyitotta is az összes ajtót.
A mókásabb probléma a a riasztó újraélesztése volt. Ugyanis a távirányító romokban hevert. Természetesen az elem is le volt merülve, de inkább nem akartam vasárnap este benzinkúton heroin árban elemet venni. Azért az elem érintkezőit újraforrasztottam, hogy ezzel ha veszek elemet már ne kelljen foglalkozni. Szerdán bevásároltam elemből és ma össze is raktam. Mivel Lackóék eltörték anno a távirányító tokját ezért egy teljesen igényes (nagyon ronda) kis celluxos megoldással rögzítettem. Na nagy lelkesedéssel és mellénnyel kimentem a kocsihoz kipróbálni, de persze még véletlenül sem kapcsolt. Semmi baj, kinyomoztam itt is egy test kábel hiba volt, a riasztó test kábele el lett rúgva annyi. Ezt biztonságosan rögzítettem olyan helyre, hogy ne legyen baja és már riasztott is. Mivel kicsit tákolt a távirányító ezért a hatótávja ugyan lerövidült de legalább normálisan működik megint.