Elég rég posztoltam, egyrészt mivel elkezdtük varacskolni a kocsin a lyukakat, ezért DD-nél állt elég sokáig a. Lényeg a lényeg, a varacskolást feladtuk, helyette teljes felújítás lesz, némi morcosítással, de erről később. A lényeg, le kellett cserélni az irdatlanul rég elhasználódott légszűrőmet, és mivel tisztességes árban nem voltak szűrők, úgy döntöttem befektetek egy K&N mosható típusspecifikus szűrőbe. Azért finoman hozzáteszem elég nagy lendületet adott a dolognak, hogy 50%-os kedvezménnyel tudtam beszerezni, így a 25 ezer pár száz forint helyett csak 12 ezerbe került.
A beépítést követően futottunk is egy tesztkört, majd hazafelé is mentem egy tisztességesebbet, és elmondhatom hogy megérte a befektetést, érezhetően jobban megy, még az új gyárihoz képest is. Ha rendesen forgatva van, akkor jön ki igazán a különbség.
Na de, hogy a mese némi tanulsággal érjen véget, azért csak kib*szott velem a drága kis …, napok óta érzek némi benzinszagot. Nem a motortérből jön, és nincs folt a kocsi alatt. mi más is lehetne, a TANK. A tank tetejéről szivárog a benzin, de nem annyira, hogy látsszon, inkább csak szivárog.
Két lehetőség van:
- Elrepedt a tank: nagy szívás nincs másik, hirtelen nem is tudok szerezni, utángyártott meg heroináron
- Lelazult valamilyen cső, Ez még a szerencsésebbik eset, persze mivel paranoiás vagyok jönnek a kérdések? Miért?
Hát holnap kiderül, addig is szerzünk tanktömítőt, és bízok a legjobbakban.