Hát ez a hétvége sem volt egyszerű, de kezdem az elején. Kitaláltam, hogy feketére fújjuk a gallert, így a következő esedékes műszakin (pár hét múlva) már a fégleges szín kerülhessen a műszaki adatlapra (majd a forgalmiba). Gyors szervezés után neki is láttunk az előkészületeknek.
Mivel a mi műhelyünk alkalmatlan egy vizes csiszolás + festés kombóhoz, így Sankó barátom műhelyét vagyunk kénytelenek használni.
Na a szétszedést elvégeztük, a csiszolási fázist vasárnapra halaszottuk. Eddig nem is nagy kaland a mai nap.
A probléma az éjszakai műszakban volt, Csöpi barátom bejelentkezett estére a műhelyünkbe egy kis futómű újítgatásra. Ezzel az övé az első hivatalos vendégverda. A terv hátsó gátló, és első kutyacsont csere, némi gyertyaszett cserével fűszerezve.
A probléma finoman összegezve: nem kicsit van összerohadva minden a kocsi alján!!!
A 2 kutyacsontot a hátsó gátlókat, a 4 gyertyát, és pár izzót a műszerfalon sikerült is 6 óra alatt kicserélni. Botrányosan rossz sebességet értünk el, bár az idő jórészt a rohadt elemek elválasztásával kellett eltöltenünk.
Néhány kép a cserélt elemekről: